cursor rubriek problemen oplossingen advies

Cursor in actie voor antwoord of advies

Prangende vragen, persoonlijke of praktische problemen, dilemma’s of andere kwesties waar TU/e’ers mogelijk tegenaan lopen - Cursor hoopt ze in haar blad te gaan tackelen in een nieuwe rubriek. Samen met lezers en volgers gaat de redactie op jacht naar antwoord of advies.

Erger je je kapot aan je huisgenoot die steevast zijn taken op het huishoudrooster ‘vergeet’? Heb je moeite een balans te vinden tussen je studentenbestaan en je sociale leven daar-waar-je-vandaan-komt? Heb je als docent geen idéé meer hoe je je publiek bij dat ene college vlak voor het weekend bij de les kunt houden? Of leen je jezelf al suf en hou je nog steeds steevast een flink stuk maand over aan het einde van je geld?

Zomaar wat voorbeelden van kwesties waarmee je als student of medewerker van de TU/e zou kunnen worstelen en je jezelf geen raad meer weet. Laat het ons weten als jouw vraag of dilemma onze aandacht en hulp -en, meer nog, die van onze lezers- kan gebruiken. Stuur ons een mailtje onder vermelding van ‘problemenrubriek’. Als we met jouw kwestie aan de slag gaan, worden in het blad alleen je leeftijd, positie (student of medewerker) en eventueel faculteit of dienst vermeld.