Jouw foto in Cursor?

Maak je wel eens een foto die je de hele wereld wel zou willen laten zien? Of tenminste aan een zo groot mogelijk deel van je medestudenten? Dan komt hier je kans; Cursor biedt vanaf komende jaargang ruimte op de studentenpagina in Cursor magazine voor de mooiste ‘studentenfoto’ die door jullie wordt ingezonden.

De onderwerpen kunnen divers zijn, zolang er maar een link is met het Eindhovense studentenleven. De redactie maakt voor ieder magazine een keuze uit de ingezonden beelden. Je kunt als individu een foto insturen, maar ook studie-, sport- en studentenverenigingen kunnen zichzelf in the picture spelen hiermee.

Denk je dat je een foto hebt die in aanmerking komt voor publicatie, schroom dan niet en stuur hem naar cursor@tue.nl onder vermelding van 'in the picture'.