Bitterballen eten met bokshandschoenen

De bezoekers van het evenement Connect with my Culture konden afgelopen woensdag in het Studentensportcentrum meedoen aan en kijken naar de gekste activiteiten, zoals acroyoga, het maken van een Van Gogh, bitterballen eten met bokshandschoenen aan en hinkelen op klompen. Ook konden er regionale hapjes worden geproefd en konden bezoekers hun kennis testen in een quiz.

Bezoekers konden van allerlei landen een stukje meepikken op het evenement Connect with my Culture, waar studenten en medewerkers iets van hun land lieten zien of proeven.

Despina Stefanoska, een van de organisatoren, blikt tevreden terug op het evenement. “De standjes werden goed bezocht en de bezoekers konden hun paspoorten goed vullen door allerlei activiteiten te doen en hapjes te proeven. We hopen dat we hier een terugkerend evenement van kunnen maken!”

Onze videoreporter Collin Wagenmakers vroeg bezoekers en deelnemers naar de ‘gekste gewoontes’ uit hun land. Benieuwd naar de antwoorden? Bekijk dan zijn filmpje hieronder.