CursoronTour-SSC. Illustratie Natasha Franc

CursorOnTour@SSC | This is happening... in het Studentensportcentrum

Het Studentensportcentrum staat deze week in de spotlights bij Cursor. We gaan voor de tweede keer ‘on tour’ en zetten daarvoor de komende vijf dagen onze pop-upredactie op locatie op. Van daaruit produceren we nieuwsartikelen, onderzoeksverhalen, interviews en video’s over sportgerelateerde onderwerpen. Die vind je terug op onze website en onze sociale media.

illustratie Natasha Franc

Een greep uit de producties die je deze week kunt verwachten: een artikel over de toekomst en de doelen van het sportcentrum, een uitgebreid interview met topsporter Marissa Damink en een serie video's waarin international Kevin Tatar bijzondere sporten uitprobeert. Ook brengen we de historie in beeld aan de hand van foto’s en besteden we extra aandacht aan de sport(ers) op onze sociale-mediakanalen.

Dit is de tweede editie van CursorOnTour; eerder waren we bij Scheikundige Technologie. We zullen twee tot drie keer per jaar een faculteit, dienst of andere TU/e-locatie aandoen. Op deze manier hopen we meer verbinding te krijgen met de TU/e-gemeenschap, te netwerken, ideeën op te doen voor artikelen en zelf zichtbaarder te worden.