In Memoriam | Frances van Vijfeijken - Kinsella

Frances van Vijfeijken - Kinsella, werkzaam bij de dienst Education and Student Affairs, is donderdag 9 augustus op 58-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van een hersenbloeding. De TU/e verliest hiermee een warme persoonlijkheid die steeds klaarstond voor de studenten, maar ook voor haar collega’s.

In 2009 is Frances als secretaresse begonnen bij het Centrum voor Taal en Techniek bij de faculteit Industrial Engineering & Innovation Sciences, waar studenten en de taaldocenten met hun vragen bij haar terecht konden.

In 2014 is Frances aan de slag gegaan als administratief medewerkster bij het International Office van de TU/e. Daar hield ze zich bezig met het verwerken van de toelatingsaanvragen van studenten met een internationale vooropleiding. Ook zorgde zij samen met haar collega’s voor het beantwoorden van vragen van internationale studenten.

In de zomer van 2017 viel Frances uit met gezondheidsproblemen. Ze werkte er hard aan om weer aan de slag te kunnen gaan. Onlangs was ze nog aanwezig bij de jaarlijkse picknick van het International Office en heeft ze voor het eerst kennisgemaakt met de collega’s van het nieuwe team van het International Office. Frances vertelde dat ze ernaar uitkeek om, na een lange periode van ziekte, in oktober weer te beginnen met werken. Het was dan ook een schok te horen van haar overlijden net toen het weer een stuk beter met haar ging.

Frances was een warm en rustig persoon. Niet iemand die zichzelf op de voorgrond wilde plaatsen, maar een stille kracht op de achtergrond. Wij zullen haar vreselijk missen. Onze diepe gevoelens van medeleven gaan uit naar haar man Eddy en familie.

Collega’s van International Office, MT CSA, MT ESA, medewerkers en directie van de dienst Education and Student Affairs

Indien u uw medeleven wilt betuigen hebben wij daartoe t/m 29 augustus ruimte MF 1.233 ingericht, waar u het condoleanceregister kunt tekenen.