In Memoriam | Joan Houtsmuller

Op vrijdag 25 mei jongstleden is onze collega Joan Houtsmuller op 57-jarige leeftijd overleden. Joan was sinds oktober 1998 werkzaam binnen het team Conferences (voorheen het congresbureau) van de Dienst Interne Zaken. Ze heeft vormgegeven aan vele nationale en internationale bijeenkomsten. Joan was een zeer betrokken medewerkster die haar professionaliteit ten volle inzette voor haar opdrachtgevers.

Joan wist een eigen karakter te geven aan de vele congressen en evenementen die ze organiseerde. Binnen het team was zij een rustige factor. Liever op de achtergrond, maar nadrukkelijk aanwezig als zij dat nodig achtte.

In 2009 werd Joan getroffen door een ernstige ziekte, waarvan ze wist te herstellen. Vorig jaar kwam de ziekte terug en tot onze grote verslagenheid heeft Joan met al haar wilskracht en optimisme de strijd dit keer niet kunnen winnen. We gaan haar missen.

We wensen haar kinderen Teuntje, Dorus en zijn partner Rainey, haar familie en vrienden veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.

Als u een persoonlijke boodschap voor Joan en haar kinderen wilt achterlaten, dan kan dat vanaf dinsdag 29 mei op haar kantoor, kamer 2.26 in het Auditorium.

Managementteam en medewerkers van de Dienst Interne Zaken