iPhone-versie TU/e studenten app laat op zich wachten

De goedkeuring van de iPhone-versie van de TU/e studenten app, gemaakt door Technische Informatica-student Edwin Hermkens, laat op zich wachten in de App Store. "Ze hebben beloofd haast te maken bij Apple, maar in de tussentijd heb ik 'n mobiele website gemaakt", zegt Hermkens.

Via je browser blijf je op www.tuestudentapp.nl ook op de hoogte van al het intronieuws. "We zitten nu aan zo'n 700 downloads van de android app, daarmee is de markt denk ik zo'n beetje verzadigd", zegt Hermkens. Er ligt nog potentieel in de iPhone-gebruikers, maar de App Store van Apple heeft de iPhone-versie nog steeds niet goedgekeurd. Daarom heeft Hermkens snel een tijdelijke mobiele site in elkaar gezet van de app, zodat je niks hoeft te missen!