Connect with my Culture 2019. Foto | Han Konings

Leren van elkaars culturen - en een huwelijksaanzoek!

Als je iets van een andere cultuur wilde opsteken, lekkere hapjes wilde proeven of optredens wilde bekijken, was je afgelopen woensdag in Atlas op de juiste plek. Studenten en medewerkers uit allerlei landen toonden daar ‘iets’ van hun moederland tijdens het evenement Connect with my Culture. Onze videoreporter was erbij, en legde ook nog eens een huwelijksaanzoek vast.

foto Han Konings

Al dansend ging Sani Fejzagic onverwacht op zijn knieën voor zijn vriendin Anela Donko. Zij danst al jaren in de Hip Hop-groep van het Studentensportcentrum, waar haar vriend filmpjes voor maakt. Ze zijn inmiddels zo’n drie jaar samen en hij wilde haar tijdens het optreden vragen, omdat de Hip Hop-groep veel voor haar betekent.

Videoreporter Mathias Verheijden legde het romantische moment vast en maakte een impressie van het evenement.

Bekijk zijn video hieronder.

Video | Mathias Verheijden

Connect with my culture 2019 @TU/e