Studentbesturen en -teams bedankt voor inzet tijdens coronajaar

Dat het afgelopen jaar door de coronapandemie een zwaar jaar was, staat buiten kijf. De studentbesturen en studententeams van de TU/e kunnen daar over meepraten, want zie maar eens leden bij elkaar te houden en evenementen te organiseren onder lockdownmaatregelen. De TU/e zette daarom op vrijdag 2 juli deze besturen en teams speciaal in het zonnetje.

Bij TU/e innovationSpace in gebouw Matrix werd vrijdagmiddag de rode loper uitgerold en werden de studententeams welkom geheten door collegevoorzitter Robert-Jan Smits en lovend toegesproken. “Ik ben heel positief verrast, het is veel meer dan ik had verwacht”, zegt een stralende Boris Muller, internal affairs officer bij Serpentine AI. De student is ondertussen een cadeau aan het uitzoeken en heeft een enorme knuffelbeer vast. “Ik heb ook een goodiebag en een restaurantbon gekregen.”

In Atlas, recht tegenover gebouw Matrix, werden de besturen van verenigingen bedankt voor hun inzet van het afgelopen jaar. Ook zij mochten over een rode loper naar binnen en werden persoonlijk toegesproken. Iris Buntsma (a.k.a. Chicken Little) van La Tuniña heeft een grijns van oor tot oor op haar gezicht. “We hebben een voucher gekregen en mochten aan het Rad van Fortuin draaien en een cadeau uitzoeken.” Luuk van Dorst, penningmeester bij Kinjin, is ook ondersteboven van alle aandacht en de cadeaus. “Dit had ik echt niet verwacht. Op de uitnodiging stond dat we maar een kwartier binnen mochten zijn, maar er is wel flink uitgepakt in die paar minuten.”

De studenten waren overweldigd door de cadeaus en positieve aandacht.

TU/e bedankt alle studentenbesturen- en teams

De studenten waren overweldigd door de cadeaus en positieve aandacht.