Cursor Valentijnsactie: geef collega of medestudent een roos

Het is bijna Valentijn en Cursor gaat de liefde binnen de TU/e verspreiden. Heb je al maanden een oogje op een leuke collega? Wil je je dankbaarheid uitspreken naar een speciale medewerker die altijd net dat beetje extra doet? Hoop je die toffe medestudent dan nu toch echt aan de haak te slaan? Dit is je kans. Vraag (anoniem) een roos aan en wij bezorgen hem. Gratis en voor niks!

foto Kieferpix / iStock

Rozen zijn al lang geassocieerd met liefde en romantiek, zeker de rode. Maar waarom? Wellicht als symbool van Aphrodite, de godin van de liefde, lust en vruchtbaarheid. Maar ook de vroege Christenen lustten er wel pap van. Daar was de betekenis wel wat braver dan bij de Grieken: een ode aan de maagd Maria en de symbolisering van devotie, denk ook aan de rozenkrans als hulpmiddel bij het bidden.

Sowieso hebben veel bloemen een betekenis gekregen, al zijn die vaak wat minder bekend. De rode roos is altijd een liefdessymbool gebleven en heeft weinig woorden nodig. Al kan dat natuurlijk wel. Als je besluit een roos via Cursor weg te geven, hangt er een kaartje aan waar een boodschap op mag. Je mag het zo gek maken als je zelf wilt, als het maar binnen de 40 woorden past en natuurlijk houden we het wel lief! Aan wie denk jij nu je dit leest?

Meedoen

Een roos weggeven? Mail naar cursor@tue.nl met in het onderwerp ‘roos’. Schrijf in je mail duidelijk de voor- en achternaam van de persoon en of het een student of medewerker is. Schrijf daarnaast ook een kort berichtje aan de persoon (maximaal 40 woorden). Dit komt op een kaartje aan de roos. Standaard worden de rozen anoniem bezorgd, zoals Cupido het bedoeld heeft. Laat het dus duidelijk weten als je wél je eigen naam op de kaart wilt als afzender.

Aangezien dit jaar Valentijn helaas in de carnavalsvakantie valt en veel mensen dan vrij zijn, zullen wij 20 februari de rozen bezorgen bij de mensen met een eigen kantoor op de campus. Voor de overige mensen is er een ophaalmogelijkheid op diezelfde dag, waarover in de voorwaarden meer.

Voorwaarden
  • Jij moet student of medewerker zijn van de TU/e en degene die je een roos wilt geven ook.
  • Cursor geeft maximaal 200 gratis rozen weg, dus wees er op tijd bij.
  • Aanmelden om een roos weg te geven kan tot uiterlijk 16 februari 12:00.
  • Rozen voor medewerkers worden dinsdag 20 februari bezorgd op het kantoor van de medewerker, mits op de campus en bekend in Outlook.
  • Studenten en andere medewerkers krijgen een email dat Cupido een roos voor ze heeft en ze mogen deze zelf afhalen op dinsdag 20 februari op de eerste verdieping van Metaforum waar Cursor een tafel zal hebben staan tussen 11:30 en 13:30.