Deel van STU verhuist naar MetaForum

Het Onderwijs en Studenten Service Centrum (STU) is vandaag gestart met de verhuizing van een groot deel van de dienst naar het nieuwe onderkomen in MetaForum. Vanaf donderdag 11 oktober moeten studenten met vragen voor STU zich in dit gebouw melden bij de nieuwe servicebalie.

Van 10 tot en met 12 oktober maakt het Onderwijs en Studenten Service Centrum (STU) de oversteek van de vertrouwde plek in het Hoofdgebouw naar het vorige maand in gebruik genomen MetaForum. Maar niet alle medewerkers van STU worden op deze locatie ondergebracht.

Volgens Joost Timmermans, projectleider ICT en Onderwijs bij STU en belast met verhuizing, had men dat wel graag gewild, maar er is niet voor alle medewerkers plaats beschikbaar. De studieadviseurs, het Center for Languages and Intercultural Communication (CLIC) en een klein deel van de afdeling ICT en Onderwijs blijven gevestigd in het Hoofdgebouw op de eerste verdieping.

Voor de studenten verandert er volgens Timmermans nagenoeg niets: het eerste contactpunt bij STU blijft de servicebalie, die vanaf morgen dus operationeel is in MetaForum. Mocht er een afspraak zijn met een STU-medewerker die is achtergebleven in het Hoofdgebouw, dan wordt de student bij de balie in MetaForum opgehaald.