Bouwkunde bestaat een halve eeuw

De faculteit Bouwkunde bestaat 50 jaar en heeft dat gisteravond groots gevierd met een diner op Plaza Vertigo met meer dan 350 personen en aansluitend een feestavond, met speeches en optredens. De avond werd opgeluisterd met onder meer een speech van decaan Elphi Nelissen tijdens een acht gangen tellend diner, en verschillende optredens. Er was live muziek van Laura Eshuis en Eleven Dirty en DJ's Superstijl traden op.

De komende tijd zijn er nog meer lustrumactiviteiten. Zo is 12 december de opening van de tentoonstelling Wind in the City en die dag houdt studievereniging CHEOPS ook een congres met als thema Shifting Perspectives. De opening van de windtunnel en een symposium staan gepland voor 14 december.

Cursor plaatst volgende week een interview met Elphi Nelissen.

Fotograaf Bart van Overbeeke zorgde voor een impressie van de avond. Hieronder vind je een deel van zijn foto's.