Tachos en TAU triomferen bij Huizen & Disputenrace

De deelnemers aan de Huizen & Disputenrace hadden het woensdagavond getroffen met het mooie weer. Vijftig ploegen met voor een groot deel onervaren roeiers raceten over een afstand van 250 meter naar de eindstreep op het Eindhovens Kanaal. Aansluitend werd er gefeest. Damesdispuut Animo van E.S.R. Thêta tekende voor de organisatie.

Bewoners van studentenhuizen, dispuutsleden, commissieleden en vriendengroepen gingen woensdag het 'gevecht' met elkaar aan op het Eindhovens Kanaal. De onervaren roeiers streden tegen elkaar en de ervaren roeiers hadden hun eigen competitie. Tachos kreeg taart en een medaille voor de snelste tijd bij de geoefende roeiers en Dispuut TAU kreeg dezelfde prijzen voor de beste tijd bij de niet-roeiers.

Wiskundestudent Collin Wagenmakers maakte een filmpje van het evenement.