Alle corona-zaken op een rij

De ontwikkelingen en nieuwsberichten rond het coronavirus volgen elkaar in rap tempo op en zijn op sommige momenten amper nog bij te benen. Cursor wil voor de TU/e in elk geval een dappere poging wagen om een beetje overzicht te bewaren in dit eindeloze woud aan informatie - en biedt sinds vandaag op zijn homepage een aparte corona-balk.

foto Kira Yan/Shutterstock

Je hoeft niet eens een héél oplettende bezoeker te zijn om het te zien: de openingspagina van onze website heeft momenteel een iets ander 'smoel'. In de bovenste balk op onze homepage staan voorlopig drie opvallende rode blokken, elk met een eigen thema, maar allemaal corona-gerelateerd.

Het blok 'TU/e corona-updates' biedt je altijd een snelle toegang naar alle officiële berichtgeving vanuit de universiteit over het coronavirus. Daarnaast vind je het blok 'Community Radio TU/e', dat verwijst naar de dagelijkse radio-uitzendingen via dit kanaal, bedoeld om de universitaire gemeenschap te informeren, te verbinden en te betrekken.

Het blok 'TU/e social interaction' is continu in beweging, dankzij input vanuit uiteenlopende individuen, verenigingen, organisaties en partijen. Op deze pagina proberen we zoveel mogelijk online initiatieven en activiteiten te verzamelen die momenteel vanuit alle hoeken en gaten van de TU/e-gemeenschap ontstaan. Heb je tips voor ons? Mail vooral!