De Parade 2024

Veld naast het Parktheater

Studium Generale TU/e

€ 10.00 (Students Only)

Rondreizend theaterfestival de Parade is een fenomeen. Elk jaar reist het festival met zijn bonte kermistenten en vertier door Nederland. Van 21 t/m 29 juni slaat het zijn kamp ook weer op in het groen naast het Parktheater in Eindhoven. Iedere dag spelen er tientallen voorstellingen in de theatertenten, en jij kunt er als student, op de openingsdag, dankzij een fikse Studium Generale korting, voor een prikkie bij zijn.

Meer over het evenement

Studium Generale TU/e

Om je horizon te verbreden, inspiratie op te doen of iets echt uitzonderlijks te ervaren, kun je het hele jaar door een gevarieerd aanbod aan programma’s van Studium Generale bijwonen; een mooi extraatje naast het reguliere onderwijsaanbod van de TU/e. We organiseren lezingen, discussies, concerten, tentoonstellingen, theater- en filmvoorstellingen, workshops en andere bijzondere activiteiten. Meestal gratis en regelmatig georganiseerd in samenwerking met studenten.

Meer over de organisator