Flip de Cock.

In Memoriam | Flip de Cock

Met grote droefheid neemt dienst ICT afscheid van Flip de Cock, medewerker bij de dienst ICT van de Technische Universiteit Eindhoven.

Flip is lange tijd ziek geweest, maar wist elke keer opnieuw weer gedeeltelijk op te knappen en aan het werk te gaan. Flip is altijd optimistisch geweest en keek uit naar de viering van zijn 40-jarig dienstjubileum in augustus. Helaas heeft dit niet zo mogen zijn.

Wij gedenken Flip als een strijdvaardige en betrokken collega met - tot het einde- een grote persoonlijke belangstelling voor anderen en voor alles wat binnen de dienst ICT gebeurde.  Het bestuur is hem dankbaar voor de wijze waarop hij zijn werkzaamheden heeft ingevuld.  Wij wensen zijn vrouw, kinderen en familie veel sterkte toe met het verwerken van dit grote verlies.

Namens de dienst ICT,
Liesbeth Pot, Directeur