Masterstudent TU/e dood aangetroffen in spacebox

Een 22-jarige masterstudent van de TU/e is woensdagmiddag dood aangetroffen in één van de spaceboxen op het universiteitsterrein. Bibin Isac deed de interfacultaire masteropleiding Embedded Systems.

Isac Bibin is geboren in Oman. Hij studeerde elektrotechniek aan het Vellore Institute of Technology in India. Sinds februari volgde Bibin de masteropleiding Embedded Systems; een interfacultaire opleiding van de faculteiten Wiskunde & Informatica en Electrical Engineering.

Zijn overlijden komt als een grote schok voor zijn medestudenten en de docenten van de masteropleiding Embedded Systems, laten de faculteiten in een zojuist uitgestuurd bericht weten. "Wij herinneren Bibin als een sociale, rustige, hardwerkende jongeman die een enorme muziekliefhebber was. We zullen hem missen."

In MF 3.140, een ruimte op de derde verdieping van MetaForum, ligt vanaf vandaag een condoleanceregister voor iedereen die een persoonlijke boodschap wil achterlaten. Hier is het online condoleanceregister te vinden.

Voor studenten en medewerkers is er nu en ook later hulp en ondersteuning beschikbaar. Zij kunnen zich melden bij Judith Beenhakker of Sandra van Dongen.