Frank Maurix (rechts) met vrienden Yoram Meijaard, Youri Haenen en Alex Dings (vlnr) tijdens hun P-uitreiking.

In Memoriam | Frank Maurix

Met verslagenheid hebben wij kennisgenomen van het overlijden van onze student Frank Maurix. Dit trieste bericht kwam woensdag als een grote schok voor zijn medestudenten en docenten van de faculteit Wiskunde en Informatica en de Honors Academy.

Frank was een excellente tweedejaars bachelor student Software Science; hij nam ook deel aan het Honors programma.

Wij herinneren Frank als een sympathieke en betrokken student, altijd vriendelijk, en met een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Voor docenten was hij een vertrouwd gezicht op zijn vaste plekje in de collegezaal. Zij roemen zijn actieve en leergierige houding en excellente prestaties. Hij viel op in de Honors Academy door zijn inzet voor zowel zijn studie als zijn medestudenten.

We zullen hem erg missen, en wensen zijn ouders, familie en vrienden veel sterkte met dit grote verlies.

Prof. dr. Jakob de Vlieg, decaan faculteit Wiskunde & Informatica,
Prof. dr. Paul Koenraad, decaan Honors Academy