Kevin's back: elke week een nieuwe sportvideo

We startten ermee in de week dat we on tour waren bij het Studentensportcentrum: een dagelijkse video van studenten Kevin Tatar en Cristina Nistor die een sport uitprobeerden. Die filmpjes waren zo vermakelijk dat we het - in samenwerking met het Studenten Sport Centrum - een vervolg hebben gegeven. Vanaf vandaag: elke vrijdag een sportvideo!

foto Kevin Tatar

Geen betere manier om je weekend in te gaan dan met leedvermaak in bewegend beeld. Even een glimlach op je gezicht, of, nog beter: een klein duwtje in de richting van het Studentensportcentrum. Want een gezonde geest woont nog steeds het beste in een gezond lichaam.

Daarom test Kevin elke week een andere sport uit die op het Studentensportcentrum wordt aangeboden. Dat kunnen individuele sporten zijn, maar ook teamsporten. De video van vandaag is aerial hoop; ofwel in een hoepel in de lucht allerlei acrobatische oefeningen doen. In het sportcentrum worden deze lessen aangeboden door Studenten Paalsportvereniging Blue.

Wil je graag dat Kevin en Cristina bij jouw vereniging langskomen voor een video? Laat het ons dan gerust weten!

Video | Kevin Tatar en Cristina Nistor

Aerial hoop at SSCe