Intro 2022 | 10 x studentenkroegen op Stratumseind

Je bent als eerstejaars deze week vast al eens bij een van deze kroegen naar binnen gelopen. En ja, we weten dat er op Stratumseind meer – veel meer – dan 10 kroegen zijn. Maar bij deze selectie kunnen we je garanderen dat je op donderdagavond medestudenten tegen het lijf zal lopen.

foto still

Wil je er flink tegenaan, dan kun je radje gaan draaien bij Villa Fiesta. Luister je liever live naar opkomende bandjes, dan is Altstadt een betere keuze. Laat in de avond kun je voor harde techno terecht bij de Oude Rechtbank. Mensen die last hebben van keuzestress, kunnen lekker de hele avond in de RGB bar bivakkeren. Zo heeft elke kroeg op Stratumseind wel een eigen identiteit. Maar wie kan je daar nou beter over vertellen dan de mensen achter de bar, die het feest elke dag van de eerste rij mogen meemaken.

Barmensen vertellen je waarom hun kroeg de gezelligste is.

Intro 2022 | 10 x studentenkroegen op Stratumseind

Barmensen vertellen je waarom hun kroeg de gezelligste is.