Intro 2022 | 6 x speciale plekken in Eindhoven

Er is meer in Eindhoven dan alleen de TU/e-campus. Dat valt vandaag tijdens de city tour natuurlijk al deels te zien, maar wedden dat die je niet langs kapper Barberios, Tea Stories of Van Moll brengt? Nee, die plekken kennen alleen de insiders, die bereid waren hun favoriete plek in de stad met Cursor te delen.

foto still

Een fijne straat, lekkere biertjes, bubble tea: Eindhoven heeft het allemaal. Voor sommige van deze plekken zul je over enig budget moeten beschikken. Al heeft Barberios wel standaard een korting voor studenten en kun je in september bij Tea Stories met 10% korting een bubble tea komen drinken. Maar tussen de hoge bomen van het Philips de Jonghpark lopen, lekker chillen op het Ketelhuisplein of fietsen door een van de groenste straten van Eindhoven is natuurlijk gewoon helemaal gratis. Waarom deze plekken zo fijn zijn? Dat vertellen de kenners je in deze video.

Hier moet je zijn in Eindhoven volgens studenten en alumni.

Intro 2022 | 6 x speciale plekken in Eindhoven

Hier moet je zijn in Eindhoven volgens studenten en alumni.