Intro 2023 | Welke fotobijschriften wonnen Cursors wedstrijd?

Cursor is altijd op zoek naar nieuw journalistiek talent, en daarom schreef de redactie tijdens de Intro een captionwedstrijd uit: wie bedenkt het beste fotobijschrift? Deelnemers konden kiezen uit een zestal inspirerende foto's met studenten dan wel dieren erop. De pinguïns bleken het meest inspirerend, maar ook populair waren de studenten die doodsangsten uitstaan op de waterglijbaan. Lees verder voor de hilarische bedenksels van de drie winnaars, die er elk vandoor gaan met een portable JBL bluetooth speaker.

foto Charlie Bishop / iStock

Hier zijn ze dan: de winnaars van de captionwedstrijd die Cursor tijdens de Intro uitschreef. Wie bedachten de grappigste fotobijschriften? Het winnende bijschrift bij de foto van de waterglijbaan is van Diede van Marle (Industrial Design).

First year students when they hear about the calculus entrance test next week:

Marcel Groß (Built Environment) bedacht de volgende winnende caption, en wel bij de foto met de pinguïns.

Nobody:

Absolutely no one:

The one guy of the squad playing Frans Bauer on the way to Stratumseind:

Het derde winnende bijschrift is bedacht door Deniz Özen (Mathematics & Computer Science), die zich liet inspireren door de stokstaartjes.

When that friend in the group finds an unpublished old exam: