Jirry Pons (links) en André Snoeck. Foto | Bart van OverbeekeFoto | Bart van Overbeeke

Gelinkt | Allemaal dezelfde drive - voor Stella

De TU/e: dagelijks het tweede thuis van zo'n tienduizend studenten en medewerkers. Een relatief kleine gemeenschap met ontelbare banden tussen de leden - zakelijk en/of privé. In 'Gelinkt' laten we steeds twee van hen aan het woord over hun relatie met elkaar en de universiteit. In deze aflevering twee teamleden van Solar Team Eindhoven.

Dezelfde dame dromen en begeren - het pakt vriendschappelijk zelden goed uit. Maar André Snoeck en Jirry Pons delen met plezier. ‘Stella’ heet zij die hen al ruim een jaar in hun greep houdt: de zonnegezinswagen waarmee Solar Team Eindhoven (STE) begin oktober aan de start van de World Solar Challenge verschijnt. Snoeck is één van de chauffeurs, Pons behoort tot de bijrijders.

Meer lezen? Ga dan naar Cursor 1.