Intro 2018 | Hangen of wurgen-woensdag #video

Troost je: dit was de zwaarste dag van deze Intro. En als je dit leest, heb je het hopelijk gehaald. Als je over dit dode punt heen bent, volgt doorhaaldonderdag - ach, die pik je toch ook gewoon nog ff mee!? En die vrijdag; appeltje eitje, een half dagje nog.

Na het zien van al die studentenverenigingen die de universiteit en Eindhoven rijk is, na het meedoen aan al die sporten, het proeven van de sfeer bij de sociëteiten van de studentenverenigingen, en natuurlijk het sicke feest van Compositum vanavond op het Flux-veld, rest er eigenlijk maar één vraag: bij welke vereniging ga jij je inschrijven?

Onze videoreporter Collin Wagenmakers worstelde zich met jullie door de woensdag heen (ook wij hadden vandaag een licht dipje) en Bas van der Kam maakte daar deze edit van. De woensdag, with love, from us, to you!