Pullûh vullûh en een shotje met het CvB

Waarom is 11 eigenlijk het gekkengetal? En hoeveel dagen duurde carnaval vroeger? Het bleken geen vragen waarmee je carnavalsvierders in het heetst van de feestelijke strijd moet vermoeien (maar we deden het toch).

Het was, zoals altijd, een weinig gebruikelijke campusavond, de donderdag voor carnaval. Op verschillende locaties op het universiteitsterrein luidden ook dit jaar honderden kleurrijk uitgedoste TU/e'ers en andere opvallende gasten het traditionele feestweekend in.

Ook onze videoverslaggever Niels Dusseldorp trok zijn skônste pekske en hoste, al filmend, een robbertje mee. En zag onder andere het College van Bestuur een shotje doen met GELIMBO's Prins Stephan en diens gevolg, haakte aan bij Industria voor het vullûh van wat pullûh, dronk een pilsje in Vertigo's Skybar met CHEOPS en trapte een balletje tijdens het sportieve (verkleed)partijtje van Totelos in het Studentensportcentrum.

Alle feestelijkheden gemist of (hoe-zou-het-toch-komen) alweer helemaal vergeten? Niels' verslag vind je hieronder.