CursorOnTour@SSC | Een kijkje achter de schermen

In het Studentensportcentrum is van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat volop bedrijvigheid. Bij het ochtendgloren tref je de eerste zwemmers aan en om 23.00 uur wordt er nog gezellig nageborreld in de kantine. Onze videoreporter Niels Dusseldorp legde die bedrijvigheid vast en nam een kijkje achter de schermen.

afbeelding Niels Dusseldorp

Als je een frequente bezoeker bent van het Sportcentrum dan weet je ongeveer wat je kunt verwachten. Maar wat je wellicht niet weet, is hoe het zwembad wordt schoongemaakt, wat er verder aan onderhoud wordt gedaan, hoe medewerkers zich op een les voorbereiden en dat je er ook minder bekende sporten als paaldansen en wandklimmen kunt beoefenen.

Check de video voor een impressie van de (vele) activiteiten op een dag in het sportcentrum.

Video | Niels Dusseldorp

Cursor on Tour | A day at the Student Sports Centre